כמה באמת עולות שיחות בחו"ל?

# עלות שיחות לחו"ל# שובר הנחה לאיסים# הנחה לeSIM# כמה עולה eSIM# שיחות לחו"ל

פעם היינו יודעים שחלק מהוצאות הטיול לחו"ל זה עוד כמה מאות שקלים על חבילת שיחות לחו"ל מהחברה איתה התקשרנו בארץ. לא עוד.

מהפכת ה אי-סים יצרה שינוי משמעותי בנושא זה, הן מבחינת העלויות הזולות והן מבחינת הנוחות והנגישות של השירות עצמו.

אי-סים הוא כרטיס סים דיגיטלי שמאפשר חיבור מהיר ומקוון לחבילת שיחות וגלישה במדינת היעד אליה אתם טסים.

עלות שיחות לחו"ל, שובר הנחה לאיסים, הנחה לeSIM, כמה עולה eSIM, שיחות לחו"ל

עלויות השימוש ב אי-סים מתחילות בשקלים בודדים והן זולות מאוד ביחס לחבילות של חברות הסלולאר. ישנן 3 גורמים המשפיעים על מחיר השירות:

יעד הנסיעה: מחיר השירות משתנה ממדינה למדינה והוא מושפע כמובן מכמות מפעילי התקשורת המוצעים בה ומאיכות תשתיות התקשורת.

משך השהות: ככל שמשך השהות עולה כך מחיר השירות עולה ואולם, עולה במתינות. ניתן למצוא חבילות שירות לתקופות ארוכות של חודש ויותר במחירים סופר נמוכים.

תכולת החבילה: חבילות השירות עשויות להיות מורכבות משלושה חלקים: כמות נפח הגלישה האינטרנטית שתרצו לרכוש, כמות דקות לשיחות מקומיות (מגיע עם מספר מקומי שמוקצה לכם), כמות שיחות יוצאות לישראל (מגיע אוטומטית עם שיחות נכנסות ללא עלות דרך מספר ישראלי אליו עליכם לעשות "עקוב אחריי".

איך למצוא את החבילה הזולה ביותר עבורכם ולקבל שובר הנחה קבוע?

זה נראה מורכב כי יש כמה משתנים המשפיעים על מחיר החבילה והאמת שזו לא מקור המורכבות... ישנן כיום אלפי חבילות שונות שמוצעות על ידי חברות רבות, איתור ישני של החבילה המתאימה לכם ביותר דרך מעבר בכל האתרים וסקירת כל החבילות זו משימה מתישה וכמעט בלתי אפשרית ובדיוק בשביל זה נבנה אתר Esimforme.co.il שמטרתו להשוות את כל החבילות הרלוונטיות לכם ולמצוא לכם במהירות את החבילה הזולה והמתאימה ביותר. הגולש לא משלם שום עמלה בגין השירות והוא אף מקבל שובר הנחה קבוע לאתר שהוא בוחר, את העמלה מקבל האתר מהחברות עצמן כך שלא משנה לו איזו חבילה תבחרו, האינטרס של האתר הוא שתבחרו את החבילה הטובה לכם באמת, תהיו מרוצים ותחזרו לקחת שובר הנחה נוסף לעוד חבילות, כל רכישה מחזקת את היזמים ומאפשרת להם להשקיע יותר בטכנולוגיה שמקלה על כל מטייל.

קראו עוד

השוואת חבילות eSIM לאירופהeSIM השוואת מחיריםמה חשוב לעשות לפני טיסה לחו"ל?